31 Mart 2010 Çarşamba

ÖRGÜ BATTANİYELER

Battaniyelere özellikle örgü battaniyelere bayılıyorum kendime kocaman bir arşiv yaptım en sevdiklerimi paylaşmak istedim hem kızlar hemde erkekler için yapılabilir battaniyelerim.

                                                                  En favorim işte bu


                                    Mutalaka yapacağım bunu ama bir türlü elim değmedi işte..



                                                          Ve bu yunus balıklı olan.

Bende 2 erkek olunca seçtiklerimde erkeklere uygun ama kızlar içinde arşivim epey kalabalık...
İşte bu pempeli battaniye basit gözüksede ne kadar hoş değilmi?

Bu arada benim de 4 sene önce bir çalışmam olmuştu acemice ama çok sevdiğim ve kulalndığım bri battaniye


                                                                 daha yakından motifleri

battaniyemin hikayesini işte burada paylaşmıştım

3 yorum:

  1. 2007 de battiye örmek için aldım elime tığı renk renk iplikleri becermedim. oyuncak yaptım. :))ahhh ahhh nasılda geçiyo zaman ayyy

    YanıtlaSil
  2. İyiki battaniye örmemişsin Yasemin baksana ne akdar güzel şeyler çıkmış ortaya...

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bayıldım ben bu battaniyeler. Yeni doğacak br bebişe hemen başlıyorum bir tane ;)

    YanıtlaSil