24 Mayıs 2010 Pazartesi

MR. KRABS -BAY YENGEÇ





Bizim evin vazgeçilmez kahramanları Bikini Kasabasında yaşayan Sünger Bob ve arkadaşları..

Aslında benim ördüğüm ilk karakterlerim onlar tabi o zaman bu işin bir adı olduğunu ve gerçekten sayılarla örülüp hatta malzemeleri olduğunu bilmeden yaptığım oyuncaklarımdı.
Her geçen biraz daha iyi olduğuna inandığım Amigurumi çalışmalarıma hızla devam ediyorum eskiden sadece çocuklarım oynasın diye yaptığım oyuncakları çevremdeki insanların beğenmesi büyük bir haz.

Evet gelelim bugünkü kahramana aylar önce netde burada gördüğümde ne kadar güzel ve zor nasıl yapmışlar bunu deyip print almıştım ama yapabileceğimi hiç düşünmedim 1-2 oyuncak denemem başarılı bulundu ya geçen hafta Çakıl bitince hemen başladım örmeye tabi klasik olarak benim oyuncak biraz iri kıyım oldu ama ben çok beğendim evdekilerde
 
 Bu ayki çalışmalar Bikini kasabasının tüm kahramanları olacak Bay Yengeç'i Semra Bayrak 'ın örneğinden yapmış olsamda diğer kahramanları kendim üretmek istiyorum. 
Ve Bikini Kasabasının paragöz kahramanı Bay Yengeç karşınızda.
 
 
 

4 yorum:

  1. kesnlikle oyuncak örmede çok başarılısın.harika olmuş.özellikle yengecin kıskaçları dikkatimi çekti:))

    YanıtlaSil
  2. ÖRDÜKLERİN ÇOK GÜZEL.BENİM FİLİN GÖVDESİ TAVUK AYAKLARIKÖPEK KAFASI KULAKLARI UYDURMA ANLAYACAĞIN SAYILARI YOK.HAYALARKADAŞLARIMIN FİLİNE BAKTIM BİRAZDA

    YanıtlaSil
  3. Örgücü ninem çok saol senin beğenmiş olman benim için büyük gurur..Bende bir fil uydurayım bari:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgi evet bende kıskaçları yapmama diye düşündüm ilk gördüğümde ama çok kolay oldu. Gerçi biri daha küçük oldu ama ehhh olur o kadar:) :) :) yorum için teşekkürler

    YanıtlaSil