22 Mayıs 2010 Cumartesi

TAŞ DEVRİNDEN ÇAKIL


Artık neredeyse her hafta bir oyuncak yapar olarak buluyorum kendimi fena aşkanlıkmış bu ortaya çıkan sonuçları bazen seviyor bazen de olmadı deyip bir kenara bırakıyorum. Bugün paylaşacağım oyuncağımız.Çakıl.



Taş Devri benim zamanınım en güzel çizgi Filmlerindendi severek izlerdik hatta çocuklar değil ailecek izlerdik bu kahramanları YABADABADUUUU


Aslında henüz bitmedi mavi donunu yapacağım ve saçlarından biraz kesip kısaltacağız saç kesme işi için Ege hemen talip oldu büyük bir heyecanla bu işi yapmak istiyor nedende




Tüm eksikliklerine rağmen ben sevdim ve hemen paylaşmak istedim.

Bu arada belirtmeden geçmek istemiyorum netde birkaç örnek bakmıştım bu oyuncağa başlamadan önce ve içlerinden en beğendiğim ggulfidan bebeği oldu ve bende ondan esinlenerek yaptım. Onunda ellerine sağlık.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder